Førskoledager tirsdag 4.juni og onsdag 5.juni

En tegneserie av en tegneserie

Hasle skole inviterer våre nye førsteklassinger og barnehagene til førskoledager. Barna følges av barnehagene og vil bli møtt av noen fra ledelsen og fra personalet. Der det ikke er mulig for barnehagene å følge, må foresatte følge selv. Se tidspunkt i tabellen nedenfor.

Alle elever blir ropt opp og det blir sang fra fadderne. Barna får en liten omvisning der de blant annet får se et klasserom. Det blir også ulike aktiviteter.
Førskoledager gjennomføres ute. Vi skal leke litt, og Faramarz, som er fagpedagog på AKS, vil ta bilde av alle barna. Bildet henges på plassen til barna i garderoben ved skolestart.

Foreldremøte onsdag 5.juni:
Det blir foreldremøte onsdag 5.juni kl. 16.00-17.00. På møtet får dere informasjon om Hasle skole, skolestart og skole-hjem samarbeid. Det vil være mulig å stille spørsmål på slutten av møtet. Vi oppfordrer alle til å delta.

Har dere spørsmål ta kontakt med sosiallærer Hildegunn på e-post: hildegunn.westnes@osloskolen.no

oversikt barnehage 1.pngoversikt barnehage 2.png