Maxibasen (3. trinn)

AKS-figurer-blå

Maxibasen er AKS-basen for 3. trinn på Hasle Skole. Vi holder til i 1.etasje i bygg 5, inngang O. Skoleåret 2023/2024  har vi over 100 elever på basen og ni faste voksne, inkludert fagpedagog.

Vi tilbyr varierte, morsomme og læringsstøttende aktiviteter for elevene og alle aktivitetene er frivillige å delta på. I feriene drar vi både på korte og lange turer i nærområdet, og bruker gjerne både skolekjøkken og auditorium når vi har basedager.

Dagsbeskjeder sendes på sms til vår basetelefon innen kl.12.00 samme dag. Vi tar ikke imot beskjeder som gjelder frem i tid. Faste beskjeder og endring av fast hjemsendelsestid sendes på mail til fagpedagog. Vi ber dere sårt om å ikke kontakte oss under AKS sin åpningstid med unntak av nødstilfeller. Basetelefonen er vår linje ut, i tillegg til at det tar vekk tid fra elevene og aktivitetene våre

Telefonnummer: 94 79 03 13

Leder for basen er fagpedagog :                  Anniken Rønning Eggen