Mellombasen (2. trinn)

Vår hverdag på Aks.png

Informasjon om Mellombasen

Basen for 2.trinn holder til i 2. etasje i bygg 4. Vi bruker klasserommene til skolen og de tre grupperommene som er tilgjengelig på trinnet for å kunne ha ulike aktiviteter med elevene.

I tillegg bruker vi AKS-rommet til forming og konstruksjon, og deler skolegård, gressbane og gymsal med de andre basene. Vi bruker også mat-og helse rommet der vi da har matlaging med elevene.

Vi har engasjerte ansatte på basen, som har barna i fokus og som på hver sin måte bidrar til et godt aktivitetstilbud. Vi har voksne som er glad i å både være ute og inne. Elevene skal ha tilgang på trygge omgivelser , der det er rom for utvikling , lek og læring. Som ansatte på aktivitetsskolen har vi ansvaret å kunne tilby ulike aktiviteter som bidrar til dette. God planlegging er derfor et viktig element. Ansatte på avdelingen skal dermed ha god kunnskap innenfor den aktiviteten de skal gjennomføre, samt riktig utstyr tilgjengelig.

Vi setter barna først, og lærer dem å kunne utrykke deres behov . Alle elever skal kunne få gi uttrykk på tilbudene som aktivitetsskolen gir. Deres medvirkning er med på å bidra aktivt når det gjelder planlegging, gjennomføring og vurdering av tilbudet og aktivitetene.

Telefonnummer: 906 23 948

Leder for basen er fagpedagog:             Neda Sanati Fabriki