Vår profil

Skoleåret 2023-24 har skolen over 700 elever, og 440 av disse går på AKS. Det er over 120 ansatte på hele skolen.

Etter at skolen var ferdig rehabilitert i 2019, er vi nå en fireparallell-skole, med plass til 820 elever.

Trivsel og satsingsområder

Både elever og ansatte trives godt på Hasle. Det viser de årlige undersøkelsene. Men det er alltid noe som kan bli enda bedre! Det arbeider vi målrettet for.

Ansatte på både skolen og AKS er dedikerte, engasjerte og flinke folk, som sammen bidrar for hele tiden å holde fokus på elevenes læring og trivsel.

Les mer om noen av områdene vi satser spesielt på under fanen Fagtilbud ; VFL og TIEY/ FAIF.

Samarbeidspartnere

Hasle skoles musikkorps er skolens stolthet, og Lilletøyen fotballklubb er en nær samarbeidspartner. Mange av skolens elever - og foresatte - er engasjerte deltakere!

Les om Isinya Deaf Aid - som skolen støtter, og om vår årlige høstutstilling, i informasjonsboksene til høyre.

Isinya Deaf Aid (Nyabondo)

Hasle skole har i flere år vært støttespiller for Deaf Aid, Isinya skole. Her kan du se bilder og lese mer om det.

Høstutstillingen

Første torsdag i november har skolen en stor og flott HØSTUTSTILLING med elevarbeider, kafeteria og hyggelig samvær.

Se bilder fra utstillingen her